متاسفانه سطح ارتباطی، دانش، و درک رسانه ای برخی مسئولان روابط عمومی شرکت های پتروشیمی به شدت پایین و ناامید کننده است و همین مسئله تعاملات سازنده رسانه های آزاد حوزه نفت و پتروشیمی با شرکت ها را به میزان قابل توجه ای دشوار کرده است!
امیدواریم با مشخص شدن کابینه دولت چهاردهم و تغییرات گسترده در هلدینگ های پتروشیمی، بساط افراد کم سواد با تحصیلات و تجارب کاری بی ربط به جایگاه روابط عمومی برخی مجتمع های پتروشیمی به عنوان صنعت برند کشور برچیده شود!
ضمن اینکه نقد اصلی به آن دسته از مدیران عاملی وارد است که در جهت سوء استفاده های شخصی از منابع مالی فاقد حسابرسی روابط عمومی، که حق مسلم رسانه هاست، افراد فاسد و ضعیف را در این جایگاه قرار می دهند…!!
پی نوشت:
عملکرد مدیران و مسئولین روابط عمومی کار بلد، متخصص و پاک دست شایسته تقدیر و تکریم است.
#پتروشیمی_نیوز
#پایگاه_خبری_پتروشیمی_نیوز
بزرگترین رسانه صنعت پتروشیمی
دیدگاهتان را بنویسید